Jiran Tetangga

Saturday, December 1, 2012

Klishe peminat perempuan.


Tengok dia berlari kencang atas padang, memang tak lepas mata aku pandang.
Fuuhhh player ni terserlah karisma dan kehensemooon bila gelecek bola depan lawan
Lepas tu dapat pulak rembat goal..
Memang temoh 90minit tu dirimu di mataku je
tak cakap banyak dah
Fokus mira fokus
tengok muka dia
memang mengancam
nak tembus skrin tv tengok muka player ni

Lepas dirimu di mataku
terus wajahmu di mindaku
maka, laju lah aku membuka google
berangan cakap sorang sorang
kalaulah.. kalaulah..
kalau tu kalau ni
macam macam situasi paranormal ada dalam otak
tekan search

tengok tengok
dia dah ada gf
lawa cantik dan ya memang lawa

terus diri terdiam
mengeluh dan macam agak kecewa
impian dan angan angan terus jauh
payah nak jadi realiti

maka,aku pun ubah niat
menyokong skuad malaysia dengan ikhlas
bukan sebab individu atau rupa pemain
okay mira, got it! :D



tu dia tu dia haaaaaa :D


tunggu turn bila pula KUNALAN nak diminati :D aumm!

1 comment:

twindenal said...

Tunggu kita baham si Singga yg garang tu ye....Like your blog..keep it up