Tuesday, August 14, 2012

Iloveyou,Plumeria



I asked god for a flower
He gave me a bauquet
I asked god for a minute
he gave me a day
I asked god for true love
he gave me that too
I asked god for an angel
he gave me you




Awak, 
Cuba lihat ini. 
Bunga yang awak beri pada saya sudah mengeluarkan hasil cintanya
Sekuntum bunga sulung yang mekar dan kembang indah
Lebih dari enam bulan
Tersadai depan rumah
Akhirnya sudah tiba masanya ia mengeluarkan bunga.
Proses fotosintesis kini menjafi dengan giatnya
Cantik dan sangat mendamaikan mata. Hahaha!





Awak, 
Awak ada kata
'jaga bunga ni elok-elok.Saya hadiahkan dekat awak.Setiap kali awak tengok pokok ni,awak akan ingat dekat saya.Kalau layu pokok ini, seolah olah awak dan saya hilang ikatan perasaan yang ada'
Ianya sekadar satu simbolik dan satu pemberian yang ada makna tersirat
Cuma saya dan awak sahaja yang faham
Ada apa dengan bunga ini.

:')


Walawehhh!
Gewdiksnya awak ni mira.Baru tumbuh seketul bunga dah feeling cinta berputik.haha.
Ada orang bagi pokok gondol ni dekat saya dan minta saya jaga.
Lama lama daripada gondol kini sudah ada hasil.
Maka dapatlah kita mengatakan bahawa eh eh pokok ni walupun tak dibelai tetap tumbuh.
Baru satu, kalau tiga kan best.
Barulah boleh jadi iloveyou.kehkehkehkeh :D

Apa sajaaaaaa untuk Plumeria.
BUNGA KEMBOJA CINA, saya suka awak 


bye.

No comments: