Jiran Tetangga

Sunday, May 15, 2011

tolong permudahkan apa yang susah






tujuh puluh hari tidak masuk tidak tegur dan tidak mengambil berat tentang ruangan bunga bunga ni ;)
sandiwara nostalgia curang,sejujurnya saya sangat rindukan kanvas putih awak ni.rasa ajaib tenang tenang je bila dapat luahka dekat sini.bila saya nak saya muncul lah,kalau tak nak buat apa nak munculkan?maka hilanglah saya selama tujuh puluh hari.tidak prihatin bukan?
satu tempoh masa yang bukan singkat.lama jugak tu woiii!dah besar dah pun ekau ni.makin comey eden negoknya.anak sapo ni? ;D




tulislah apa yang kau nak mira.tulis taip dan reka lah ikut jalan cerita yang kau sendiri aturkan.sebab tiada sempadan dan tidak ada yang mengambil kesah.apa kau fikir kau pemblogger tegar sampai nak ada 8000 peminat?main gila.lama lagi lah impian mat jenin tu nak termakbul.apa jadahnya kalau 70 hari tak buat cerita dongeng dekat sini.haha. ;)


sekarang?okayy sekarang sudah lapan belas tahun.yeay!dah cukup umur dah matang dah dewasa dah besar tapi belum ada kewangan yang kukuh.maka terpaksalah mcm kanak kanak riang menadah tangan dihadapan oppak dan ommak.tidak kupinta.peneman ada tapi tak kaya.tak boleh pakai.hek!


sekarang dah menamatkan zaman kerjaya sementara.kerjaya tanpa kelulusan spm.kerja sambilan aka part time woker lah kan.di tgi fridays wangsa walk.gosh!sangat memenatkan dan aku gumbira sebab dah x perlu lah untuk bangun pag pagi kerah tenaga memotong barangan masakan.itu bukan saya dan itu bukan jiwa saya.maka berhenti terus,tak nak semak kan otak seliratkan urat urat badan.letih juga ya bekerja?nak kembali ke alam bayi boleh tak?apa yang dipinta semua terhidang.kalau tak dapat menangis sampai orang sekeliling timbul rasa benci muak dan sakit hati.nak lempang tak boleh juga.comel budaknya.terpikat lah pulaaa aa aaa haha

*berani tak berani lah kan brader??haha!shame on you,humaira.

okay dan sekarang juga telah memegang sijil tamat persekolahan dan sijil pelajaran malaysia.dengan keputusan yang tak seberapa nak dicanang dan tak boleh nak lekat tampal dekat dahi 'aku semua A' peh!main gila lagi.keputusan suam suam kuku dan sekarang memikirkan masa depan aku dah seram seram sejuk sendiri.ke mana hala tuju saya?nak kata nak jadi model haruslah ukur baju di badan sendiri kan?kau faham tak?tak cukup ketinggian terlebih oHBESSS!kalau nak jadi model dr rozmey mungkin boleh itupun kene usaha keras sampai berbulan bulan bagi nampak tulang selangka.haissh!payah juga.sekarang nak jadi apa?

ouh tolonglah humaira.jangan sesekali pernah tegar untuk mengungkapkan 'menyesalnya...' kalaulah saya dot dot dot... barang yang lama usah dikenang.mulakan langkah baru dengan senyuman :)

sejujurnya,aku terpaut dengan cabaran pecah otak stpm :)
kata orang ianya susah.kombinasi sejarah dan geografi.mata mungkin boleh buta sebab terlalu banyak membaca dan menghadap buku tulisan kecil kecil.haha.kata kata sekeliling yang membuatkan aku semakin ingin tahu ada apa dengan stpm?ada apa dengan cinta?bisakah stpm dan cinta disatukan?ouh.nice bebeh.i wan you, stpm :)

sekarang saya masih memakai baju sekolah masih bergelar pelajar sekolah.nak market tinggi sikit,PRA-U.kata kawww!haha.its okay lah.mungkin ini laluan aku.dan telah diatur oleh-NYA.dan hari demi hari aku semakin jatuh hati pada stpm.x mahu dah spm.nak up sikit.stpm lah :)

SIJIL TINGGI PELAJARAN MALAYSIA,mungkin aku adalah salah seorang yang akan bertemu janji manis dengan anda. :)
sambutlah saya dengan senyuman dan tangan yang terbuka.saya akan datang :)


*datang dengan senyuman naif mcm ni
buhbyyee! :)