Thursday, September 9, 2010

selamat tinggal ramadhan,terima kasih :)

selamat tinggal ramadhan.terima kasih aku ucap kan kepada kamu,ramadhan sebab kamu masih ingin dan sempat meluangkan masa bersama aku :)dan hari ini kamu akan pergi.pergi jauh dan ini adalah hari terakhir kamu dan aku bersama.
jika ada kesempatan dan masa,hayat aku masih ada kita akan berjumpa lagi ramadhan.terus berjumpa bersama melayari hari2 siang dan malam mencipta satu nostalgia indah.

ehem.ehemm...ayat dah mendung2 dah ni.tunggu mahu hujan je.haha.ikhlas dari dalam hati.aku senang sekali dengan ramdhan kali ini.
senang sekali sampai ada hari aku ponteng puasa,hamekk kau!tu lah senang sangat kan.sampai nappsu serakah pung kau tak boleh nk lawan mira.ape de hal?ish ish ish.tak patut sungguh.dah besau besau pung masih tekak ular.

okay okay,ramadhan.aku silap aku salah.sebab melanggar syarat perjanjian kita.makan di siang hari dengan sengaja.
walaupun lps makan tu,kadang2 aku buat2 lupa yang aku makan.
tidak ku pinta sebegitu ouhhhhhh.

sehari sebelum lebaran.ehh tak tak.bukan sehari.tapi 4 jam sebelum lebaran 240 minit sebelum lebaran.dan ini adalah entry penutup aku dalam bulan ramadhan ni.:)main tutup bukak pulak.mcm lah aku ada buat kata kata aluan ramadhan masa awal2 bulan ni.haha.

lepas ramadhan pergi syawal pula tibaauuuwww!titew ghasew tangat cukeww ouh....haha.dah gedik2 gedik basah ni.suke kemain.


tapi tahun ni mungkin hambar suam2 kuku sebab aku beraya di kuala lumpur.
beraya di bandar raya kuala lumpur bandar metropolitan,ahhhh!tak mahu ah cenggini.dah lah aku budak bandar lagi mahu sambut yang tradisional dekat bandar.

tak best tak best tak best :((
aku masih gadis bandar yang rindukan ketenangan kampung.suasana menghijau yang penuh dengan lalang tak ditebas.rumpur malambai lambai memanggil dan bunyi bunyian menatang yang sangat gersang menantikan kepulangan aku.hahaha
geli geli jeh suasana yang sangat metafora overdoes nye ;D


*kampung halaman yang berpuaka!nenek pun puaka!tagghhh! ;D


sape yang balik kg ke pantai timur??ada sawah padi kat kg dye.
pelishh lah wey,bawak aku sekali,aku nk sngt jejak kaki ke sawah padi.nk sangat,x pernah langsung.
kalian patut bersyukur ada kg yang ditepi2 sawah,tengah2 sawah.sesungguh nya marilah kite berkenalan dengan lebih rapat,agar satu hari aku boleh ke sana jugakk!
sawah padi mempunyai pemandangan terbaheekkk!
menyangap kau mira nk ke sawah. ;D


*okayy.ni pic curik.cantik kan sawah?aku x pnh pergi sini so aku pun menjadi pencurikk.amek gambar ni.


*encik orang orang.biar saya gantikan tempat awak.okay?


tahun ni pertama kali beraya di kuala lumpur.
pertama kali beraya tanpa nenek.nenek gye mana?nenek bajet urban nak datang k.l uhhh!
pertama kali beraya bersama sama buku rujukan dan latihan spm (mcm lah aku kaji sangat)
pertama kali beraya dengan emosi diri yang tak menentu (masalah peribadi,keluarga,mind set lagi spm spm spm spm)
pertama kali beraya dalam usia 17 tahun.ahha.memang lah en.
okay tu je lah.

dan mcm biasa.bila raya je mahu mintak mahhaapp.menyesali segala setiap sesuatu perbuatan.dan aku masih belum mengungkapkan kata2 maaf.sebab mungkin saya ni egoissss...keras keras kental je time bersalaman ngn member.senyum sumbing.
ape hal derr nak bersalam salaman ni?

,tapi jauh dalam hati ni,yeahh!aku sangat lah nak memohon sejuta kemaafan kepada sapa2 yang aku kenali.meh biar kanvas putih tak bernyawa blog ni jadi saksi betapa tulus murni nye diri ini memohon kemaafan kepada kawan2 :)


*nah!buah tangan ketupat yang pestime dibuat.sumpah ketupatpat ni aku x rebus.gantung kat bilik buat tatapan tetamu.nanti boleh riak2 ckp aku bijak dah boleh buat ketupat.hidung metsi kembang. ;D


kepada kawan2 yang mengenali diri humaira balkiss.
kawan nyata atau kawan di alam maya.
di sini dengan rendah diri rendah hatinya saya,sebagai kawan awak memohon sejuta kemaafaan kalau ada salah dan silap.aku bukan kawan yang sempurna tapi aku tetap akan cuba menjadi seorang kawan yang menyenangkan kalian.
maaf dan silap atas segala kesialapan sepanjang kita berkawan dalam sedar atau tidak.manusia memang melakukan kesilapan. :)
sepanjang usia perkenalan kita,andai kalian ada terguris hati,perasaan dek kata kata puaka dari mulut aku,aku pinta kemaafan.
sape suh kau menempel dgn aku?ahahahha.maaf jugak kalau aku TERmengumpat belakang pasal korang.TERkutuk,TERhina,TERcaci TERmaki.sesungguhnya,aku dalam uasaha nk ubah tabiat tu.hahaha.kau pun gedik dgn aku.mana tak nye aku kutuk2 kau?
eh eh baru je mintak mahaappp (^_^)

dan kepada rakan rakan kanvas maya b;ogger ni,mahap kalau ada salah silap,penulisan yang menjengkelkan dan ada rasa iri hati tengok page korang yang cantik2 tu.dengki je aku lihatnya,bukan nk kungsi2 ilmu cam ne nak touch up page ni.page aku huduh buruk!iskkk! :(
ahahaha.tidak mengapa.aku mohon maaf ye.majulah bidan blogger untuk negahhee! :)

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.with love~~~~
humaira balkiss.
budak bandar kali pertama x balik kg.ahhaha
bye bye

5 comments:

chentaMAYA said...

slmt hari raya!

mazhad said...

eppy raya...da~

Emmet Muhamad said...

selamat hari raya!

Unknown said...

beraya ngan buku best kan?
ehehe - happy eid mubarak.
chill.

Ḏαᾔṧα said...

nenek pon puaka??haha
ok2..orang2 pki helmet racing memg lawak d situ.
slamat jari raya!=)