Jiran Tetangga

Friday, August 27, 2010

hello tiga puluh enam hari. :)

.
bukan plastik
.haha.

ehem ehem..hye assalamualaikum.
bulan tujuh ke bulan lapan.bulan lapan ada numbur lapan dan bulan lapan semestinya berangka lapan.
tiba tiba rasa kelu dan malu malu je masuk ke blogger ni.maaf wahai dashboard ku.aku pergi meninggalkan mu tanpa khabar berita selama tiga puluh enam hari.tuan mu yang manis ini pergi bertapa membawa diri.haha
36 hari satu jangka masa yang lama dan dan dan..banyak perubahan yang berlaku.ahaha
kemain lagi makhluk2 sawang halus halus gatal memajukan ternaknya kat blogg ni.
habis blogg i berhabuk.fuhh fuhh! ;D

okay.memberi alasan selogik akal.humaira disini bukan nye x nak upload cerita.
eh!kau kesah ke aku x upload cerita?tak kan?amboi amboi amboiii
kadang2 masa tidur pun aku merangka jalan cerita untuk blog ni.kemain hikopritt lagi. ;D
banyak yang terjadi dan aku tiada kesempatan untuk menulis di sini
sebab......sebab kan kan kan.sebab dia kan..kan.kann
braodband kene tarik!ghaib dan rangkain jalur lebar dah tak berapa nk lebar.badan aku je yang makin melebar.cisss!
probabilitinya mungkin ayah tak bayar bil atau kakak dengki sorok kan broadband.
dan 36 hari tu aku menangisi nasib di depan komputer sambil merindu rindan dekat alam penulisan tak matang ni. ;D
see!betapa aku ni mudah tersentuh dan masih kental dengan jiwa penulisan taip menaip ni.haha

okay!sekarang bulan ramadhan.biarpun agak lambat.aku tetap nk cakap.selamat menyambut bulan ramadhan.hayatilah bulan ini kerana ianya mulia dan banyak keunikan nya.ayat boleh tahan jelly kapas ni. dan dalam bulan ramadhan ni.....


jangan tiru macam saya.iblis mana tah merasuk hati dan tanpa segan silu pada 15 august aku mencuri curi makan.mak.maafkan mira.ikan keli dan air soya dalam peti ais tu mira yang habiskan masa pukul 3.oo
dan masa bukak puasa tu mira buat2 x bermaya kunun2 letih berpuasa,dan makan berbuka penuh dengan nafsu serakah.
buruk beno perangai.erkk.satu hari je.satu hari je.nanti akan ku ganti triple triple.
ponteng sekolah dan ponteng puasa.ahah!

bulan august jugak bulan merdeka.bulan yang boleh bakar membakar semangat untuk terus main watak sebagai pecinta tanah air yang jujur dan setia.malaysia ouh tanah airku!
masuk ke mood sentimental sebentar yauww.

kita pernah diperdaya oleh janji manis british.kita pernah menjadi abdi dari terik matahari jepun dan kita pernah lalui 13 malam yang gelap gelita dan hanya ditemani oleh cahaya kezaliman 3 butir bintang.itu pengalaman dan telah menjadi sejarah.

selamat terus merdeka wahai malaysia! :)
dan semoga terus senyum dan bersemangat wahai malaysia! :)


taddda!sambutan kemerdekaan dan macam biasa lah.budak sekolah mesti sambut dekat sekolah.x kan sambut merdeka dekat dataran merdeka kut..nk membontot kat motor buat pacak pacak.gilo!sambutan ambang kemerdekaan di sekolah berjalan dengan lancar dan meriah suam suam kuku sebab aku ada perasaan takbur nk puji diri sendiri
sebab kan kan....sebab dia kan...
aku lah yang handel majlis tu.jadi m.cn dan pengendali atur cara majlis.
ahahaaha.nanti dah besar boleh jadi pengacara NONA.masuk tv.tpi mira kuruskan sikit badan ye.sikit je x banyak.hahacikgu roslina yang timbulkan isu ni.aku cuma redha dan pasrah.kembang kuncup je hati ni. ;D

truskan mengejar cita cita untuk jadi seorang yang terkenal dan glamor!ouh demm!so sweett.
good girl :)


masa ni lah kejadian itu berlaku.muka time majlis dah habis penat dan tak bermaya.dan hati dah berniat nak mengawalkan azan maghrib.dan terus melaksanakan nya.ish ish.


humaira balkiss dan shazzriena.pengacara majlis.muka stok tepung komak tempek bedak.



SATU MALAYSIA MENJANA TRANSFORMASI.
kita ada cina putih macam itu pink.melayu yang ayu dan sopan.dan keling manis manis berkilat ;D



last kopek.awak,selamat berpuasa.nanti raya nanti bawak saya jumpa mak awak.mak awak tak kan reject saya,kan?kan?kan awak kan?
sy dah berlakon sehabis ayu ni.hahaha

bye bye.sup sup sayo!

4 comments:

syafiqxsaifullah said...

diperdaya oleh janji manis british.kita pernah menjadi abdi dari terik matahari jepun dan kita pernah lalui 13 malam yang gelap gelita dan hanya ditemani oleh cahaya kezaliman 3 butir bintang.

*suka

syafiqxsaifullah said...

diperdaya oleh janji manis british.kita pernah menjadi abdi dari terik matahari jepun dan kita pernah lalui 13 malam yang gelap gelita dan hanya ditemani oleh cahaya kezaliman 3 butir bintang.

*suka

. said...

ayokkk.ponteng puasa.tak dpt duit raya.ngahha

----- ----- said...

bnyk gmbr awak dh kena curi....