Monday, July 12, 2010

senyuman menghalau buat encik bola bola



hye assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..
ahlan wasah lan?ana bikhoiri?
yabba yabba! ;D
sudah ada kemajuan yauw,ikhlas bagi salam panjang2.
almaklumlah,kan baru balik dari kiyamulail
hijrah lah kata nya..katanya lahh
kata sapa?kata kau!
haha.statment ni nampak mcm aku ni tersanga iblis.tak pernah bagi salam panjang2
ayt atas ni tipu je ni.jangan caya.sy doakan kesejahteraan ke atas awak :)


yehhhha!okay world cup dah habis.selamat tinggal encik bola bola.4 tahun akan datang kita ketemu lagi.
dan masa tu aku akan jadi seorang peminat bola yang tegar
haha.hbs piala dunia hbs lah azab.x de lah aku dipaksa bangun untuk temankan ayah aku tengok bola.dan siap menyiap kunci jam bangun tengah malam mencanak depan tv.
lps tu esok pergi sekolah mata rabak.muka mcm jubolani dah.haha
ouh ya,dah banyak match aku tengok dan mampu tengok sampai habis

meh awak tnya lah sy pasal player2.sy pasti sy mampu menjawabnya.
ujian kejujuran fikiran ;D
dan dengan ini sy sangat bangga sbb itu adalah satu pembaharuan dalam hidup
tak pernah2 aku layan bola,aku boleh tengok boeh ikut flow
and act en,best jugak ouh football nilps ni nk try tengok match bola sepak malaysia
rancak ke tak
boleh buat perbandingan ala2 meng anak tiri kan pasukan bola sepak malaysia.
:)
ucapan tulus dari hati.

w.c menjadi double best dengan ke-hebakkk-tan playernya.
ngeeee.mesti aku akan terkenang beberapa muka player yang telah berjaya menyunting taman di hati ini.haha

maka dengan kepergian encik bola bola.tamat sudah episod mata rabak dn drama sebabak muka umpama ambil ganja ketika disekolah.
:)

yup.aku baru je balik dari kiyamullail
overall,best dan banyak manfaat.terbit lah juga rasa insapp dalam jiwa yang tulus nie
heeee~~
bak kata ommak
'kau pergi kiyamullail,jangan kau bawak balik jin.makin besar jin tu kalau x sembahyang.pergi dah pergi dah.perubahan dia mak nak tengok.'

baiklah ommak,sy akan buktikan pada mu yang saya dah berubah
biarpun pada mulanya agak malu malu nk menunjuk kebaikan diri.haha
dalam plan,esok mahu ganti puasa.hutang hari yang tertunggak dengan begitu banyaknya.
ish ishh


erkk,habis dah idea nak menaip.tulah riak sangat menghebohkan kebaikan diri.haha

bye bye. (^_^)













No comments: