Thursday, July 22, 2010

detik manis manisan di MAKTAB TENTERA DIRAJA



hye hye hye.
assalamualaikum. :)

22 julai 2010,pertambahan ilmu pengetahun dalam kepala otak aku ni makin giat berlangsung
hari ini dan pagi ini aku pergi ke MTD
maktab tentera diraja yang sangat lah ketenteraan petempatan nya ;D
tapi orang orang nya boleh tahan yauwww
kelasss gituu!
sangat ada pakej.
handsome,tegap,gagah,baik,gentleman,pandai,komunikasi yg baik,gempak,comel,machoooo dan lain lain.


hari ni dapat tambah kawan baru!yeay!
kawan sebaya dan buat pertama kali aku respect dengan lelaki yg sama baya
sebelum ni lelaki baya2 aku selalunya semua nye jenis yang x berjenis
tapi yg aku jumpa tadi jenis nya aneka jenis dan kejenisan nya sngt menampkan jenis mereka ;D


program eksplorasi sejarah tingkatan 5
berlangsung di dewan pendekar kem sungai besi
perjumpaan tadi anta student mtd form 5 dengan student zon keramat . pudu yg terbaik di sekolah
gamaknya pelajar2 yg cemerlang dlm subjek sejarah.markah A yg x berapa nk buncit :)
smk wangsa melawati hantar wakil 4 oarng
terbaik antara yg terbaik dan ini budak gemuk terjoin yauw
hehe ;DD

pembukaan minda,
tadi barulah dinamakan sebagai study group yg berkesan
maybe sbb jantina kami berbeza dan sebelum ni x pernah jumpa.
ada 4 oarng 'abang2' mtd yg ajar kitaorang.dan aku dalam group 32
boleh tahan.thanks god dapat mereka sbgai mentor sebaya
sngt best :)
tersenyum sepanjang masa.haha
tadi ramai jugak sekolah yg datang.
student mtd semua lelaki.dan tadi perjumpaan pestime dan suprise ada jugak yg dapat laki.
maka laki dengan laki berbincang.ada yg muka terkejut beruk.ekspresi miang2 keladi.ada yg muka x der muka,x berperasaan dan kebanyakan nya aku tengok semua teruja
aku lah tu.teruja habis dpt jumpa student mtd
pasti awak muak kan,'abang' mtd?
muka cemberut je tadi dapat student luar lelaki yg perlu diajar.
tapi ketibaan kami tadi disambut dengan senyuman ikhlas.
kelass gitu!
;D
suke suke suke ;D


dan tadi secara x langsung aku dapat buat revision mengenai topik2 sejarah form5
soalan trial dan soalan target spm
dalam proses perbincangan tu jugak,ada perkongsian maklumat,idea,teknik cepat hafal 'akroname' lawan2 fakta,bercerita dan beramah mesra :)
patut budak2 mtd pandai2 belaka. :)
terima kasih kepada 'abang2' mtd untuk perbincangan tadi.
walaupun sebaya,tetap nk panggil abang
membuktikan betapa gatalnya aku! haha
semoga dengan ilmu yg korang bagi dan kongsi,allah akan berikan korang lagi banyak ilmu dan daya ingatan yg kuat
n selamat maju jaya dalam spm

mohd shakirin,muhd hafidz,isaac mierza,faizan nordin
dan rakan2 mereka yg lain
sebab anda semua hensemm dan berketerampilan! ;D
bukan senang nk cari laki mcm ni sekarang.

hope kita dapat jumpa lagi
:)




















2 comments:

Hakim Zailan said...

hahhah,kemain lagi junior2 aku nih..

Putera_Bersara said...

ngan cheq xmau knal ka..?
cheq pown hensem dan berkarisma jgk..