Jiran Tetangga

Sunday, April 25, 2010

teater ludin.

ludin.ludin.ludin.
ecceh..kemain lagi nama teater nak ala2 kg cenggitu.ludin?
nama benua mana dia petik pun aku x tahu.
adik kepada sri mersing kajang pak malau tu kot.


okay.24 april 2020.jarum jam tepat memanah ke angka 8.oo pm
di Dewan Wangsa Bestari SMK Wangsa Melawati,persembahan pelajar dan teaer ini dipentaskan
act,aku x berlakon pong.aku menjadi tetamu dan hadirin yg memacak kan mata menyaksikan teater ini.berlasngung selama 2 jam.
memerhati dengan penuh rasa dendam kesumat dan iri hati hasad dengki dan pelbagai sifat mazmumah yg lain
kenapa?mengapa?kenapa bukan aku yg berlakon?ouhh demmm!
dah la aku ni jenis yg berdarah seni memang gila glamor.haha
x der rezeki.x pek lah.sedapkan hati je mirararara. ;D

dah lama x update entry.kutu dan lelabah enak membuat sarang kat blog aku nieh
so kretifkan minda dan taip je lah mira....
;D
teater ni teater budak sekolah je.pementasan cerita remaja mengenai ludin
dan yg membimbing teater ini ialah cikgu J
katanya beliau ni ada kelas teater dan agak taksub dengan teater2 ni
bergaya maskulin dan bila bercerita mesti nk ckp pasal teater
kire hidup beliau untuk teater je lah.alahai..abang J
ghapo ngang mung deyh?
aku ngn cikgu J ni geli2 je.aku sakit hati sbb dia buat teater tak ajak aku berlakon join.
;(
tau2 dah ada dah teater ni
tu lah sape suruh x jadi talam dua muka dengan cigku kan x dapat dahh..
berdasarkan hipotesis aku.aku tengok budak2 teater ni kemain lagi mengampu.ampu ampu dan ampu.
ikut je buntut cikgu tu.aku dengan cikgu J ni memang x bertegur sapa.
x der gerak hati nk tegur2.haha

overall.semua okay dan berjalan lancar.not bad cerita dia.lawak lah jugak
dan penonton yg datang sume gelak lah jugak..
kejap mcm ikhlas kejap mcm ikut rentak je.haha
tiket 10 hengget je dan boleh lah..
penuh lima aku bagi 4. ;)
pergi menonton teater ala2 negro bersanggul tinggi.
perlu berpakaian formals kemas2.auuw
lilit lah belit belit tetap x leh cover yg anda ni gemok.

bak kata orang gedik2 santai gila glamor
pementasan teater dan lakonan ialah sudut di mana kita boleh lepaskan ekspresi diri kita dan kenal diri kita.platform untuk luahan perasaan dan bermain dengan emosi diri.

kat universiti kang aku pulak nk kongke teater! ouh yeah!

Saturday, April 17, 2010

eh.awak aktif lagi?

hye hye hye
otak beku sekarang.dan x tau nk tulis apa.
haha.sangat jujur
nk buat apa?segmen imbas kembali?x hebat lah dalam bab2 nak putar2 cerita ni
x pek x pek
biar saya jadi pemerhati yg membaca cerita awak.
;)

mira tolol.;D
bye bye awak.sy banyak keje nie.zzzzzz.....