Jiran Tetangga

Friday, March 5, 2010

ganas2 pun bole nagis jugak kan?

yeah!kolam air mata pecah dan mengalir jugak
haha.selps 3 bulan aku x nagis dah kot
kira lama lah jugak tuh en.
mambina kekebalan dan kekentalan dalam diri untuk jadi lbh matang
bukan awek bertaman dan cenggeng
tapi....5 MARCH 2010. lingkungan 10.45 a.m my tears drop out
selepas sambutan maulidur rasul di sekolah
ahha.menaNgis bUkan ats rasa kekesalan dan penghayatan

tapi....
haha.segan segan segan segan doe
untuk memeriahkan lagi sambutan maulud tuh
aku ditugaskan untuk menyampaikan bingkisan mengenai nabi muhammad ats pentas
dan ouh yup!
boleh aja ustazah.bercakap memng hobiku
dan untuk membuat intonasi suara mendayu2 dan sebak sedih sayu
tiada masalah.perucapan berjalan lancar dan mendapat pujian drpd guru
haha.kira kene pancing perasaan pendengar jugak lah..
humaira memang konfident bhai!
;D



dan tenggelam dalam penghayatan itu
aku x sedar ramai student yg gelak2 kat bawah
sebab lenggok badan aku yg x seiring
terlalu seperti hendak berbahas
dan punggung digerak ke kanan ke kiri
mcm tarian tiang tuh..ala..x kan x pnh tngok?
cuba imagine jap.aku pon teruskan jugak...
dah rasa cukup gah tapi agak tergugat melihat senyuman rakan2
erk....

leps hbs usatazah bagi pujian
dan ade suara2 umum berinteraksi................
'mira.kelakar lah.aku x jadi nk fokus kau baca tngok kau goyang2 badan mcm tu'
'tu kan tradmark mira.dia memng bercakap kene gerak2 lah'
'ouh.mira suka cerita psl nabi sbb tuh dye guyang badan,enjoy2'
'hahahhahaha'
'kau x payah nk guyang sngt lah kan'

iskkk......
malu nye doe.
malu gila.malu sangat
uwwwaaaa!
agak lame aku melalak kat taman
dan tenks kawan!sebb ade dengn aku masa tuh
zu,anish,putri,eyda,eira,shaz,azu,fatin,zyee,syana,koyum

lama jugak en korang pujuk aku suruh stop nages.
bertambah mengila tangisan aku. ;D
aku syng korang!
haha
serius ikhlas mati.

dan itu adalah tangisan terakhir ketika berusia enam belas tahun
sebelum 7 hari.seminggu lagi.akn datang melangkah masuk ke alam
tujuh belas tahun
:)
bukan mcm perangai budak2 kan?ahaha

3 comments:

Emmet Muhamad said...

bagus lah menangis kerana penuh penghayatan sambut maulidur rasul, keh keh keh

Amir Ariff said...

chillsuda. zaman sekolah mmg kena ada kutuk2 sket. baru kte boleh grow up. ;)

johnlabu said...

:)