Jiran Tetangga

Friday, March 12, 2010

apalah faedahnya?

pergaduhan.bergaduh bertumbok untuk menunjukkan siapa hebat
siapa menang siapa kalah.
selalu terjadi tunjuk hebat kuat ni aku teropong orang laki yg kerap bertanding
perempuan cuma menyokong dan kadang2 dengan cemas ngilu2 memalingkan muka
sekali pompuan gaduh
bersepai rambut.haha
x sanggup tengok si lemah dibelasah bagaikan tiada perasaan

tadi aku baru je nampak sekumpulan lelaki bergaduh
x tahu lah atas alasan apa
gamaknya laki ni sensitif gaban kot
kepala angin je mamanjang
ade jugak yg gaduh pasal perempuan kan?
berebut perempuan?haha

dah tu nak gaduh bawak pulak satu rombongan
sekampung dia nak angkot
yg lain hanya menjadi batu api dan memriahkan keadaan.
menghasot dan bersorak riang.
ffuuhhhh........
eh tapi keadang best gak en tengok orang bergaduh
berperang mulut je lah
mesti dorang berdebat point ke mana hala entah
memback up diri yauww.


bagi aku lah kan
baik slowtalk
settle cara baik.sebab hari2 pun kau akan nmpk muka musuh kau tuh
x kan hari2 nk bertumbok?maunya x terbenam tulang punggong kau?
xpun nk lagi urban dan santai
sambil makan kuaci buat gusti lengan
dan habis disitu.
;DD

aku x pernah gaduh serius dengan orang
sebb aku ni baik.dan selalu tersenyum
haha
frendly gitu nyah!
dengan senyuman,perasaan amarah boleh dimatikan.

2 comments:

♥ciK-t0ge ♥ said...

hihihih.. btul2..
ta pyh nk gado2..
membanyakkan musuh p0n xguna kan..
xguna nk bt org mrh kite..
lgpon nnti jadi dendam..
x elok bedendam
:P

johnlabu said...

:)