Jiran Tetangga

Wednesday, December 23, 2009

aku kan kakak,kene lah cool.gggrrr! ;D

orng kate,kakak kene mengalah dengan adik,dan kakak kene jadi contoh teladan yg baik dekat adiknya
agar adik dye akn cakap 'wah!aku ade kakak yg hebat'! ini,sy yg kate
tapi,mampukah aku mnjadi kakak yg baik kepada 2 orng budak lelaki di bwh ini?
seorng umurnye 8taon,dan seorng 6 taon.
msh umpama kanak2 x cukup sifat.



yearrggghh!perang baru melanda rumah ini
meninggalkn artifak seumpama kapal price of walse sejarah form 3,dilanda ombak tsunami
adik ku!
knpa kau sngt keras kepala?aku nk je maki kau.maki maki maki dan maki
caci maki.ewwahhh!cak pong cak pong.

sepuluh.10.satu kosong,ten.
angka 2 digit,sepuluh hari tanpa mak dan ayah
aku perlu uruskan mereka sebaik mungkin
mak dan ayah sibuk makn angin,buang angin di indonesia
kate mereka mau ke palembang,bali dn kawasan brdekatan
nk kaji kehidupan parameswara kah?
baik gye pasar borong selayang tuh,bersepah indon
x pyh buang duit gye sane
dah lah x bwk anak.
berhoneymoon nth keberapa kali.
aku disini pulak yang naik angin. ;D

bermula lah kehidupan aku sebagai bibik yg x bertauliah
urusan rumah di tangan aku,haha.bajet je.
orng sibuk sume gye kl.
lepak2 aku di rumah berbaju kelawar buatkn keje rumah
dan memasak
masak?hek!masak ape yg ade dan tau walaupon hakikatnye aku x pandai memasak
aslkn adik aku x mati kelaparan.
sy en kakak prihatin. ;DD

dan,adik ku..
boleh tak kau diam je kalau aku masak xsedap?
x boleh kah kau kunci mulut senyum dan makan dngn rakus ape yg aku masak?
x bolh ke kau amalkan konsep menjaga hati kakak?
damn.terang2 kau komen aku masak x sedap.
dan lauk x dihabskan.dan kau lagi rela makan keropok mister potato di luar
lintas jalan beli di 7eleven

oh ya.dan baru tadi
seekor anak kucing mati
di tangan ini budak

dia telah mencabut tali pusat baby kucing yg baru lahir
dan alhamdulillah,mangsa telah selamat aku kebumikan di belakang rumah.kasihan
semadi la dikau ke tempat yg lebih tenang.
dan baru tadi,aku jadi hulk!yeahh!!
suara jantan ku memecah keheningan malam.
memukul badan adik ku umpama melibas bole ping pong
gune hanger je.x sakit en?en?
x berbekas pon.dan x msuk dalm kes penderaan.
haha ;D
tabah lah wahai adik
akak syng kau,dan semoga kite boleh tempuhi hari2 yg mndtng dngn lbh mencabar.
kontrak sepuluh hari x lama akn tamat juga.
ayah mak,anak mu menantikan kepulangan dikau!
warrggghhh!

6 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

waa...hahahaha
amik job part time ke jd bibik?
smoga adik2 ko tabah la mengharungi 10 hari yg paling akan diingati dieorg smpai bile2..hahaha

adik2 ko mmg jujur.selamba je die kata ko masak xsedp.asal ko x telangkupkan je periuk atas kepala dieorg.haha

series, adik ko mmg kejam+misitk+horror+ganas..selamba je die cabut tali pusat anak kucing yg br lahir tu...ish2...

arifpemuzik said...

gle ganas adek anda
tgk gaye penulisan blog pon ko ganas gak
smue ganas
smue rock!

humaira balkiss said...

haha
siut,komen sume x memberangsang kan
bibik kau pangil aku?haha
;DD
haha
yeah!
mereka umpama budak2 sindrom down
sadis je.;D

arifpemuzik said...

sampai ati ko panggil sindrom down?
dpt kakak mcm ko mmg down dowh..

humaira balkiss said...

haha
ape memang memang hah?
memang ape weyh weyh weyh weyh
haha
;DD

sHarY said...

hii..
salam perkenalan,jenguk2 lah ke kalam saya ya,
BACALAH UNTUK PENGERTIAN..