Jiran Tetangga

Thursday, November 19, 2009

masuk2 dah blurr..

hey..dah lme aku dngr psl blog2 ni
tpi apebende ekh?
hajat mmng dah lme dah nk buat blog ni
sbb ske menulis brcerite dan menaip walopon kekdang ade gak tulisan yg tersasul ejaan
so tepat pada jam 5 p.m tdi lah kut
aku dah brjaye buat blog msuk log in.haha sme je lah en
setelah mncube beberape kali mensingup namun gagal
well,usaha tangga kejayaan..
skrng siap pon blogg aku yg msh kosong dn x brape nk padu nieh
haha.baru je nieh.tngok lah akn dtng mcm mne
maju ke x berbenih ke x.haha
x tahu ape2.kosong dan blank umpama bayi yg baru dilahirkan.haha
settings semua msh x tau
bile nk blajr ekh?mantpkn blog nieh?x tau lah
mcm sussh je.tpi istilah nyesal ah bt blogg x timbul lagi kat hati ni
alhamdulillah ;)
semoga aku trus akn rancak mnulis cerita walaupon x der sesape yg nk bace
tpi biar lah.menulis dan bercerite dngn bnde yg x hdup lagi kadng2 lagi best
lagi senang hati dan ade wujud sket2 rase syok sndiri yg mendamaikan
coretan spontan je lah kan?
sbb ni lah gambaran diri aku ntuk orng2 luar nilaikan
mahal ke x?ke x der harge?
ah lantak lah.bkn aku bt bnde bukan2 pon
hanye menaip mengarang bercerita dan dlm dunia sndiri
;)

2 comments:

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

selamat dtg ke dunia blog eh!
sape nama neh?
dok mana?
anak sape?
hehehe...

rajin2la melayari blog beta yerk!
hehehhe

humaira balkiss said...

yeah
dan sy msh x tau ape2 psl nk memantapkan blog
haha
humaira balkiss
anak orng stay kl
wangsa maju
;D
yup
akn dtng mau skodeng blog anda pulak.