Jiran Tetangga

Thursday, November 19, 2009

kenapa mcm sunyi je??

lagi dan lagi
lps buat kaji selidik psl bnde alah ni
aku msh x fahm gak sistem dye
haha
sngt lah lembab nye
nk kne sekeh baru faham kot,addoyyy!
jap jap jap
knpe aku rase mcm aku sorng je kat sni?
kat BLOGGER ni x payah nk ade kawan keh?
hbs spe nk bace ape yg kite tulis?
sape yg nk komen ape yg kite tulis?
kite bace sndiri dan komen sndiri?
x payh ade kawan keh?
ala...mcm x best lah mcm nie.. ;(
x der spe nak bace.sunyinye dunia..ouh.....sungguh sedih
baik buat dlm diari je en?
kan kan kan?
ah,tpi x boleh.sbb kat diary tulis gune tngn peggang pen
lenguh lah mcm tuh tngn
nanti lenguh dah x boleh tulis dah.kat kerts pulak tuh
kat sni je lah pilihan aku
moden2 skie baru rse cm UPTARRO!
haha
begini lah..begitulah..sedikit sebanyak nye persoalan yg bermain kat benak otak aku ni..
psl bnde nieh
gatal2 nk masuk.hah!hamek kau.satu ape pon x tau..
knpe sunyi je?aku sorng je ke kt sni?
uwwwaaaa....!
scream(suara jantan)

1 comment:

waasiek said...

hye..awak..ada fb x?add me up plis..
abdulwaasiek@hotmail.com