Jiran Tetangga

Monday, November 23, 2009

ibu mengandung



kesian tengok si dia yg putih melepak tu
kucing betina gatal yg tengh bunting tuh
dye sekarang tngh sarat mengandung
maybe nk msuk 3 bulan kot
kucing mengandung 3 bulan je kan?x lebih
kesian tngok dye
x tau lah jantan mane yg dah menodai dye
terkeengkang kengkang sorng2 jalan..bunyik2
dye jalan seksa je tngok.perot tngh sarat
ahhha!
mungkin tu lah orng cakap ibu mengandung ni bnyk dugaan..
tabah lah wahai putih sayangku.x lme lagi kau akan kmbali seperti sedia kala dan boleh lah gatal2 gedik lagi. chhaait.
dan x lame lagi aku akn dapat anak pembaptisan.dah rancang dah ni..nk sambut kelahiran mereka.sumpah teruja.
auuww!
sbb dah lme dah x dpt pegang baby.dpt pegang ank kucing pun jadi lah
janji dye msh bayi2 suci mulus lagi
nk suruh ommak mengandung?
omg!x nk aku
x nk dpt adik dah.x suke
haha
mungkin akhir bulan ni orng baru akn dtng dlm rumah dan sangkar bilik air aku tuh
harap2 anak dye x cacat walaupun perot dye dah slu kene picit
sbb nk buat kaji seldik mengenai puting tetek dye
tabah lah wahai anak2 kucing!
yeaahhh!nk 2 ekor je lah
x nk bnayk2
kalau dapat lebih.yg mne x comel
aku akn picit smapi dye mati
bagi tingal 2 jugak.haha

2 comments:

Amir Ariff said...

kucing saya setahun 3 kali mengandung.. betul2 produktif..

humaira balkiss said...

bhahaha
sumpah aktif dan produktif yauw
;D