Jiran Tetangga

Monday, November 23, 2009

hebat gile korang.wahh!

ouh yeah!
baru aku perasan n sedar yg kat blog ni ramai je kewujudan manusia
aku je tolol x perasan
haha.n ade bce n skodeng profile dorng
walammmaakkk!hebat gile dorng mengarang.menulis dan bercerite
x mcm sy.budak yg masih merangkak bertatih dan jatuh tersembam menangis
;D
ouh ok.dah faham dah.sedikit faham lah.
faham ke x?ye lah kut
angguk je
ehm.mungkin nk tnye kat pakar cm ne nak kutip2 member
cilok mencilok.pencurik bertangan panjang yg bengkok.
sidah.kau kedekut ilmu lah.
aku tnye x nk jawab.
its ok.usaha sendiri
dngn care yg kotor.haha

3 comments:

Amir Ariff said...

hey.. terima kasih follow blog saya.. haha skema gila ayat..

humaira balkiss said...

hey!terima kasih kerana meletakkan komen disini.anda adalah orng pertama.haha.terharu je;D

FastRi said...

ada cara kotor ke? biasa la.. mula2 mmg mcm ni. ko kena rajin bagi komen kat blog org. nnt org akan tergerak hati nak jenguk blog ko. lagi satu, tambahlah link kawan2 kat sidebar tu